Pierwsza rocznica bloga i yt!!

Witam ponownie!
Ten post będzie specjalny. Z resztą sam tytuł mówi za siebie, nie? :D
2.07.2016 r.- Pierwsza rocznica bloga i yt
Zanim przejdę do innych rzeczy związane właśnie z rocznicą chciałabym podziękować.
Ale za co?
Za to, że jesteście tu. Jak zakładałam bloga i yt...Nie sądziłam, że utrzymam aż do dzisiaj. W ogóle o tym nie myślałam. Chcę podziękować najbardziej WilBelli, która zawsze komentowała me posty. Dodawało mi otuchy do dalszego pisania. Oczywiście i WAM wszystkim dziękuję, że śledzicie mnie, że komentujecie i że czytacie moje posty. 
Dziękuję Wam wszystkim!!

Teraz przejdziemy do 'atrakcji', które przygotowałam na rocznicę:
~Filmik z waszych zdjęć
~Kolaż z waszych zdjęć
~Q&A
~Spotkanie na moim ranchu 
Co do ostatniego to możecie ustalić. Wolałabym, aby nie było to w tym tygodniu i w przyszłym tygodniu. Z resztą sama nie mam bladego pojęcia kiedy. Chcielibyście gdzieś na początku sierpnia? Wiem, że to późno, ale w lipcu każdy gdzieś wyjeżdża (w tym ja), więc nie będą mieli czasu bądź internetu. 

Macie na dole kolaż i filmik <3



Myślę, że wam się podoba :D

Pod tym postem lub filmikiem zadawajcie pytania :)
Papa kochani! <3

Komentarze

  1. Prawie same zdjęcia ode mnie XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam wysłać więcej xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeśli chodzi o spotkanie z widzami, to mi początek sierpnia nie pasuje, bo w góry wyjeżdżam :/

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty