Nadrabiam zaległości!

Hej!
Wróciłam z wakacji, a raczej wczoraj... Ale jestem i to najważniejsze, nie? :D
Teraz trzeba nadrobić zaległości. Opowiem o dwóch aktualizacjach, które były.
Aktualizacja 17.07
Rancha Online: Rozszerzone funkcje
Programiści dodali nowe elementy. Są to:
1. Od teraz możesz kupować konia będąc na ranchu online. Pamiętajcie, że jak coś pójdzie nie tak to na stronie ( http://aliciagame.com) znajduje się przycisk ,,Return horse", czyli ,,Zwróć konia". Zwrócony koń zostanie usunięty z waszego konta, a karotki, za które kupiliście zostaną zwrócone. UWAGA! Ten przycisk będzie dostępny do końca lata!!
2. Możesz zarabiać karotki przez trącenie owiec. Wcześniej nagroda była wyświetlana, ale nie doliczało na waszego konta.
3. Możesz zagrać w balonową minigrę u Stato.
4. Teraz możecie wyrzucać graczy ze swojego rancha. Wystarczy kliknąć prawym przyciskiem myszy na gracza na liście (górny lewy róg) i wybrać opcję ,,Kick out player", by wyrzucić.
5. Można sprawić, że twoja płeć i wiek staną się widoczne dla innych graczy. Wystarczy wejść w ustawieniach (Zębatka/ klawisz 8), wybrać zakładkę ,,Community" odznaczyć opcję jak ,,Don't show gender or age".

Co ja sądzę o tej aktu? 
Niektóre opcje są przydatne np. wyrzucanie nieproszonych gości ze swojej farmy. Ogólnie bardzo podoba mi się ta aktualizacja!
Czas przejść do kolejnej aktu. 
Aktualizacja 24.07
Specjalne wydarzenie: Czas letni
Jak wiecie, jest meega gorąco, a to oznacza, żeby ubierać się lżej! Programiści przygotowali nowy i dziki strój dla dziewczyn i chłopców!
Ogłoszenie specjalne:
Jak wszyscy wiecie, programiści zaczęli pracować nad wyścigami multiplayer. Zdecydowali, że przez kilka tygodni skupią się nad tym, więc aktualizacje nie będą szczególnie duże w tym czasie. Oczywiście będą próbować wnieść coś do gry każdego tygodnia i na bieżąco będziemy informowani o rozwoju wyścigów multiplayer.

Bardzo mnie ucieszyła sprawa z wyścigami multiplayer! Myślę, że będzie gdzieś w połowie sierpnia! :D 
A tak z innej beczki... Jak mijają wam wakacje? U mnie straasznie gorąco. Na dodatek przeżyłam koszmar. Mój pies prawie otarł się o śmierć. Na szczęście już dochodzi do siebie! Moja Rewia jest silna!! Jeszcze się zapytam. Jak wasze pupile znoszą upały? Pamiętajcie, żeby dawać wodę!!
Jak mówiłam, chcę nadrobić zaległości, ale też chcę wprowadzić zmiany ^^ Więc lecę do roboty!
Miłych wakacji! 

Komentarze

  1. Jejku jak twój pies?!?! Wiem, co przeżywałaś. Moja Korka jakieś 2 lata temu siała "zakażonego" kleszcza. Tydzień leżała pod kroplówką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też Ci współczuję :( My daliśmy chyba za dużo na odrobaczenie (3,5 tabletki). Ale najważniejsze jest to, że żyje! Nasze pieski są silne, nie? :D

      Usuń
    2. Super dog super dog patrz to leci super dog xD

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty