Aktualizacja przełożona!

Jak w tytule posta: nie ma aktualizacji. Więcej informacji tu.
Ogłoszenie: Aktualizacja przełożona
Witajcie drodzy Alicians.
Wiemy, że oczekiwaliście aktualizacji, niestety jak się okazało nie może ona zostać dziś wprowadzona do gry.
Główny programista gry mówi:
Jestem w podróży długoterminowej i niestety nie mam ze sobą mojego komputera, więc starałem się improwizować i działać na zdalnej aktualizacji, co okazało się być dosyć skomplikowane.
W ostatniej aktualizacji poszło mi całkiem nieźle, bo w rzeczywistości aktualizacja nie opierała się na rzeczywistych danych rozgrywki ( oczywiście dodanie wsparcia dla Windows 10 nie jest dużym osiągnięciem, ale biorąc pod uwagę sytuację w jakiej się znajduję było to trochę trudne. )
Naprawdę miałem nadzieję, że dziś uda mi się ukończyć następną aktualizację, jednak ze względu na ograniczenie techniczne okazało się to niemożliwe.

W każdym bądź razie mam zamiar spróbować dostosować się do tego środowiska i wrócić do pracy nad Alicią, dostarczając nowych informacji dla naszej społeczności. Zakładam, że następna aktualizacja będzie gdzieś w środku następnego tygodnia, w międzyczasie możecie dalej kolekcjonować jajka i zdobywać nowe zwierzaczki czy opiekować się waszymi końmi.
Do zobaczenia wkrótce!
Szkoda! Ale miejmy nadzieję, że ta przełożona aktu będzie superr! :D

Komentarze

Popularne posty