Aktualizacja 18.10.2015

Hej, hej!
Dziś aktualizacja nie dotyczy za bardzo gry tylko o odpaleniu AO na windows 10. Dali im wsparcie! Oczywiście ja nie mam windowsa 10, więc nie jest mi potrzebny xD
Alicia i Windows 10.
Drodzy gracze!
Dzisiaj dodaliśmy wsparcie dla Windows 10. Od teraz będziesz mógł odpalić Alicia na Windows 10 bez zmiany systemu lokalizacji czy instalacji dodatkowych oprogramowań. Liczba użytkowników Systemu Windows 10 zwiększa się codziennie dlatego dostaliśmy ogromną liczbę wniosków dla tej funkcji. Nawet jeśli nie korzystasz z systemu Windows 10 w tej chwili, możesz rozważysz uaktualnienie systemu w przyszłości, a następnie będziesz mógł docenić w pełni nową funkcjonalność~
Szczegóły techniczne:
Jak może już wiesz, oryginalna wersja gry została opracowana dla koreańskich graczy, którzy mają koreańskie ustawienia lokalizacji na ich komputerach. To było nieco problematyczne dla graczy spoza Korei do uruchomienia Alicii. Do tej pory problem został z powodzeniem rozwiązany za pomocą narzędzia/programu "Microsoft AppLocale, jednak zaczynając od Windows 10, AppLocale już nie działa. Można rozwiązać ten problem tymczasowo zmieniając lokalizację systemową na język koreański:
Panel Sterowania> Zegar, Język i Region > Region > Lokalizacja (wybieramy koreański) i zastosowujemy.
jednak ta metoda nie zadowala każdego - nie tylko ustawienia regionalne systemu wpływają na inne aplikacje w systemie, ale to stwarza również komplikacje podczas pracy innych gier Azjatyckim.
Nasze nowe rozwiązanie opiera się na projekcie Ntlea, który pełni udokumentowany kod źródłowy, a zatem jest bezpieczny i niezawodny w użyciu. Jedyną niedogodnością w tej chwili jest to, że jest tymczasowy i nie będziecie mogli korzystać z trybu pełnoekranowego w systemie Windows 10, jednak mamy nadzieję, że to rozwiążemy w niedalekiej przyszłości.
Ciesz się Alicią Online na Windows 10!
Moim zdaniem to dobrze, że dali nam wsparcie! ^^

Komentarze

  1. Pomocne ;D Ale mam pytanie. Mam windows 10 i mam zainstalowany setup Alicia Online. Pisze że oprogramowanie jest szkodliwe ale pobierałam z oficjalnej strony. Uruchomić mimo to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zainstalowałaś oba te programy że strony, prawda? Moim zdaniem zrób mimo to, ale warto zapytać się str Alicia Online Polska :) Dla pewności! Sama nie mam pojęcia :/ Starań się pomóc, ale w tej sytuacji... To nie wiem :(

      Usuń
  2. A mi i tak nie działa Alicja... bo gdy chcę ściągnąć setupa to jest już te 1,1 GB ale i cały czas zielony ten pasek ale po chwili jest Nie Powiodło SIĘ no to ja klikam na to jesszcze raz żeby się ściągała a to mi wyskakuje ileś tam B do ściągnięcia i czekam i czekam a po chili znów nie powiodło sie i tak cały czas... mam windows 10 no i tak nie działa...
    Pomożecie? :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz dobry internet? Może przez to nie możesz zainstalować setupa? I jeszcze jedno pytanie: robisz po kolei? Bo problem też może być w tym, że zaczynasz od drugiego.
      Pozdrawiam i trzymam kciuki, żebyś w końcu miała grę :)

      Usuń
  3. Hejka! Mam pytanko, ponieważ nie wiem czy Alicia działa na windows 8. Może wy wiecie? Czekam na odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Windows 8 powinno działać, ale nie jestem pewna :/

      Usuń
  4. A ten AppLocale (Mam Windows 7) na piracie windowsa bdz działał? Bo mam taki 2 komputer z crackiem. (taki zapasowy komp dla mnie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam się aż tak na komputerach, ale raczej będzie działał xD

      Usuń
  5. App Locale jest płatny?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty