Zmiany na blogu oraz aktualizacja

Witajcie Alicians!
Dziś jak wiecie jest niedziela, czyli aktualizacje! :D Dzisiejsza aktualizacja jest związana wciąż ze sklepem. 
 Dziś dodali wszystkie niezbędne sprzęty dla Twojego konia do sklepu. Teraz można kupić zbroje, siodła, podkowy (buty dla konia) i wiele więcej! Elementy wyposażenia konia nie mają ograniczeń lvl'owych i wszystkie możesz kupić za carrots. Wyposażenie możesz kupić na : 1, 7 lub 30 dni. Im dłuższy okres czasu (wyposażenia) tym będzie większa zniżka. Im szybciej kupisz przedmiot w sklepie będziesz widział "własną" etykietę i okres ważności elementu. Jeśli próbujesz kupić ten sam sprzęt kilka razy zostaną one wszystkie podsumowane wszystkie okresy ważności. Tak czy siak możesz możesz użyć przycisku "Refund" (zwrot) w swoim profilu tylko w przypadku kiedy myślisz, że niektóre zakupy nie są wykonane poprawnie. W trakcie przebudowy sklepu zostaną zwrócone przedmioty które wygasły,
zachęcamy do eksperymentowania ze sklepem w ciągu najbliższych tygodni!

Chodźmy zdobyć wspaniały sprzęt i spraw aby Twój koń był szczęśliwy ^^
Baardzo się cieszę, że dodali teraz zbroje dla naszego konisia! ♥♥♥
Zmiany na blogu
Jak widzicie, zrobiłam parę zmian na blogu. Teraz jest regulamin komentowania, mój adres e-mail (możecie wtedy wysyłać mi zdjęcia ^^ Wtedy wstawię te wasze fotki) i też dałam zdjęcie na blogu (na telefonach tego nie widać, nie wiem czemu). Dodałam też strony oddzielne (wreszcie mi się udało! :D). Teraz macie o mnie (w grze ;)) informacje. Jak myślicie jaką oddzielną stronkę mam jeszcze zrobić? Może zrobić moje ulubione rzeczy w AO, wyścigi, a może ludzie (boty)? Śmiało piszcie w komach! :D
Myślę, że Wam się podobają i czekam na wasze zdjęcia (też mogą być z innej gry ;))
Papa kochani! Idę kupić sprzęt! :D  ♥

Komentarze

Popularne posty