Aktualizacja!

Witajcie Alicians! Dzisiaj były aktualizacje, więc już piszę o nim! :D Dodali sklep (jak wcześniej z tym jedzeniem), dali kolejne rzeczy do kupienia. Możemy kupić: włosy, bluzki, spodnie/spódniczki! Bardzo się ucieszyłam, że wreszcie jakieś inne ubrania ponosimy. Jeśli dobrze zrozumiałam, to można jeszcze kupić zbroję za darmo (nosić). Wreszcie rzeczy dla konia i dla człowieka! :D
 Zwrot:
System sklepu wydaje się być o wiele bardziej skomplikowany niż się spodziewaliśmy początkowo, a także zużywa dużo zasobów serwera. Wstępne badania wykazały, że potrzebujemy bardziej wydajnego serwera dla tak wielkiej liczby graczy. Nie jesteśmy na razie w stanie ulepszyć serwera, ale może się to zmienić w ciągu kilku tygodni. Do tego czasu sklep może być niestabilny i niektóre zamówienia mogą być przeprowadzone nieprawidłowo ze względu na przeciążenie. Do takich sytuacji wprowadziliśmy przycisk zwrotu ''Refund'' na stronie internetowej ( http://aliciagame.com ). Jeśli będziesz mieć problem z kupnem pewnego przedmiotu ( wcieło karotki, a nie masz na koncie ubrania czy fryzury) wpisujesz w pole opis sytuacji, która Ci się przydarzyła, a następnie klikasz Ok. Po zresetowaniu gry twoje transakcje w sklepie zostaną zresetowane.
Ta powyżej informacja o zwrocie jest ze strony FB.
Wczoraj Isa zdobyła 7 level! Dostała dwa nowe wyścigi (z 6 lv tez dostała, ale tylko 1 wyścig).
Jeśli komuś wydaje się, że zdobyłam bardzo szyybko 7 level to tak samo mi się zdaje! xD Używam mojej metody (moim zdaniem) łatwym. Teraz robię tak, że muszę mieć połowę tego lv, a jak już muszę kończyć grę to następnym graniem wbijam kolejną połówkę. I tak dalej, i tak dalej! :D Aż zdobędę kolejne poziomy, czyli te wszyystkie wyścigi (22 lv)! xD Też wczoraj zmieniłam wygląd na jakiś czas. :D Macie tą focię! <3 Papa <3

Komentarze

Popularne posty