Jak szybko zdobyć zaufanie konia? Poradnik #2

Cześć!

Dawno nie pisałam żadnego postu, za co bardzo przepraszam! Jest prawie koniec roku i nie mam czasu, by tu zajrzeć i coś napisać, a co dopiero wejść na grę! Dzisiaj tym razem mam czas ^^
Co dla Was mam w niedzielę? Króciutki poradnik! Może niektórzy nie pamiętają, ale na swoim blogu zrobiłam mini serię Poradnik.

Możliwe, że już ktoś o tym wie, ale nowym graczom Alici to się przyda.
Jak szybko zdobyć zaufanie konia?
Do tej pory myślałam, że to trzeba dosyć często zajmować się koniem, jak w Star Stable Online. Jednak nie! Na dole podałam co trzeba zrobić i filmik. Zobaczycie, jak w ciągu paru minut można zdobyć maksymalne zaufanie.

1. Dawaj ulubione jedzenie. Jeśli koń zrobi dęba (tak jak pokazane na poniższym filmiku, moment w którym karmię Dragon'a)
2. Staraj się, aby Twój koński przyjaciel był czysty.
3. Baw się z nim!


Jeśli jakość jest gorsza to wincie Bloggera.
Ostatnia rada raczej jest ważna. Na filmiku widać, jak szybko rośnie zaufanie, prawda?

Mam nadzieję, że pomogłam Wam! Teraz lecę na Alicię i zrobię parę wyścigów.
Bay bay ❤

Komentarze

Popularne posty