Powrót do żywych!

Yo!

Powróciłam do żywych! Ile mnie nie było? Hm... Ostatni post był 12 lutego, więc to trochę dawno, szczególnie gdy mamy już kwiecień. Na początku, pragnę przeprosić z całego serduszka za brak mojej aktywności. Oczywiście starałam się odpowiadać na wszystkie pytania!
Powód, przez który nie odzywałam się przez niemal 3 miesiące, znacie- szkoła. Jak wiecie, jeszcze parę miesięcy i wakacje. Mam coraz więcej sprawdzianów i niestety mniej czasu. Staram się znaleźć czas, aby wejść chociaż na Alicie i zając się codziennymi rzeczami lecz czasami mi to się nie udaje. Jak widzicie też, ostatnio troszkę zmieniłam bloga. Jestem taką osobą, która lubi zmieniać na nowe rzeczy xD
W ostatnim czasie dodali sporo nowych rzeczy. Postaram się w kilkunastu zdaniach opisać niedzielne aktualizacje, które nie opisywałam w czasie mojej nieobecności. Ostatni post z aktualizacją było o dodaniu gildii. Przez ten czas, gildia rozwijała się. Można było stworzyć własny herb, nazwę. Też podczas rozwoju gildii było ciągle tłumaczenie gry na różne języki, m.in. na nasz polski. Śnieg w końcu stopniał, przywitała nas wiosna (tak, to można było zauważyć xD).
Do czatu dodano wielojęzyczne menu, tzn. znaki, które są np. w polskim ("ą", "ę", itd.), w niemieckim.
A po raz pierwszy dodano...zadania dzienne! Każdego dnia możemy wykonać 3 zadania, a po tym jakaś nagroda (jest pokazana wtedy tam, w ramce, podczas wybierania zadań). Oczywiście przy wykonywaniu zadań, musimy być na ranchu online!!







Komentarze

  1. Cześć :D Mam pytanie: można ponownie rozdać punkty umiejętności? Te, które dostaje się za class up :( Ponieważ mam tylko 32 szybkości i mój koń nawet w zbroi (wtedy dodaje mu 7 szybkości) jest strasznie wolny.Na początku starałam się dawać w zwinność i kontrolę,ale teraz tego żałuję...A ty jak sądzisz? Czy jest sposób aby koń był szybszy? Ponieważ wiele graczy, którzy mają początkowe konie nawet bez zbroi mnie wyprzedzają i nie da się ich dogonić :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze, moim zdaniem zbroja nie zależy od szybkości. Sama nie używam, bo w sumie po co? Najczęściej dawałam szybkość, ale też starałam się dawać na ducha, a także na te, które wymieniłaś (zwinność i kontrola).
      Na razie tylko tyle mogę powiedzieć. Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Tutaj masz dla przypomnienia wszystkie informacje do poszczególnych umiejętności.
      Zwinność (Agility)
      [WSPÓLNY EFEKT]
      - Zwiększa prędkość dashów
      - Poprawia zdolność skrętów
      - Zmniejsza utratę prędkości przy slidach (slide - skręt przy dashach)
      [MAGICZNY EFEKT]
      - Zwiększa okres wpływu tarczy.
      - Każde 10 punktów zwiększa krytyczną szansę tarczy.
      B) Kontrola (Control)
      [WSPÓLNY EFEKT]
      - Zmniejsza stratę prędkości podczas jazdy pod górę
      - Podwyższenie prędkości podczas jazdy z górki
      - Zmniejsza utratę prędkości przy uderzeniu obiektu
      [MAGICZNY EFEKT]
      Magiczny Bar wypełnia się szybciej (Bar - czytnik do ładowania mocy)
      C)Szybkość (Speed)
      [EFEKT SZYBKOŚCI]
      - Zwiększa maksymalną prędkość "Boost"
      [MAGICZNY EFEKT]
      - Zwiększa okres efektu "Boost"
      - Zwiększa efekt "Książki" dla zespołu
      - Każde 10 punktów zwiększa "Boost" i "Czar książki" na krytyczną szansę
      D)Siła (Strength)
      [EFEKT SZYBKOŚCI]
      -Zwiększa okres efektu "Boost"
      [MAGICZNY EFEKT]
      - Zwiększa okres wpływu Feniksa (pióro feniksa)
      - Każde 10 punktów zwiększa krytyczną szansę na "Pióro Feniksa"
      E) Duch (Spirit)
      [EFEKT SZYBKOŚCI]
      - Zwiększa maksymalną szybkość "Chasing"
      - "Chasing" pióro pojawi się wcześniej na torze wyścigowym
      - Łapanie pióra staje się łatwiejsze (łatwiejszy zakres do zdobycia)
      - "Chasing" pióro zostaje w powietrzu dłużej
      [MAGICZNY EFEKT]
      - Zmniejsza stratę prędkości podczas uderzenia w lód
      - Każde 10 punktów zwiększa "Lód" na krytyczną szansę.

      Usuń
    3. Bardzo dziękuje za szybką odpowiedż :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty