Multiplayer Wyścigi: Jajka

Ohayo!

Wybaczcie za brak aktywności, ale szkoła mnie zabije ;_; Jedyny plus to taki, że w tym tygodniu codziennie miałam 5 :D Oprócz wtorku... (nie gadajmy o tym, bo ta dyrektorka.. ech) No i w środę rozbiłam kolano xD
A jaki był wasz tydzień? Nudny czy taki ciekawy jak mój? :3

Jak wiecie dzisiaj niedziela, a to oznacza aktualizacja! Dalej są związane z wyścigami, więc niektóre aktu są małe :P
Aktualizacja 18.09
W dzisiejszym dniu dodali możliwość zbierania jajek. Na pewno wiecie, że są jajka trawiaste, pustynne, lodowe, leśne i miejskie (jeśli jakiś rodzaj jajka pominęłam proszę mnie powiadomić ;)). Wiecie również, że jajka mają cztery różne poziomy i też wiecie, że w każdą środę jajka znikają. 
Też dodali bonusy: zrobili korektę w systemie podków, aby wyglądało jak w oryginale oraz naprawili czerwone kryształki w adv. Od teraz gracz, który odblokuje skrót będzie dostępny dla wszystkich graczy.

Ogólnie aktu taka sobie, ale wiecie programiści dążą do pełnej wersji Alici, więc musimy być cierpliwi! :D

Teraz może uda mi się wejść na Alicię? Z resztą chciałabym trochę spędzić na pisaniu czy robienie editów :P

Dobranoc Alician's!

Komentarze

Popularne posty