Jest aktualizacja!

Hej!
Pamiętacie, co pisałam wczoraj? Okazało się, że jednak dzisiaj udało im się zrobić ^^ Zatem posłuchajmy, a raczej poczytajmy!
Aktualizacja 
Programiści dodali tym razem konie na ranczach online i nasi znajomi będą widzieli nasze konie! W świecie Alici koń ma swój unikalny, charakterystyczny sposób bycia i zachowania się. Jeszcze tego nie widać, ale w przyszłych aktu będzie coraz bardziej widoczne. Wszystkie konie są brane osobno,więc ta aktualizacja jest prawdopodobnie największa i istotna odkąd możemy się widzieć. Z przyjemnością mogę powiedzieć, że to ostatnia faza jaką wprowadzili na online ranch. W ciągu paru tygodni będą robić dużo testów i debugów, więc jeśli pojawią się lagi bądź odłączenie od serwera to nie martwcie się. Nie wasza wina ;)
Oprócz tego przycisk ,,Retunr Horse" nie będzie działał do końca tego tygodnia. 

Tutaj też dodam, że w razie problemów można zajrzeć do tej notki, która należy do strony na FB:

Mi się bardzo podoba aktu! Nawet nie wiecie jakie zdziwienie było, gdy weszłam na online ranch zanim przeczytałam aktu xD
Pozdrawiam też NikiChan, która obecnie jest na moim online ranch (godz. 18:00 teraz ;)) i pozdrawiam ją serdecznie :D
Wy także możecie wejść :) W każdej chwili możecie a na pewno odwiedzę online ranch, może nawet pogadamy i będziecie mieli mnie w znajomych? :D

Komentarze

Popularne posty