Multiplayer- Online ekwipunek

Hejj <3
Dziś niedziela, a ja nie wyspana i nie poszłam do kościoła ;-; Byłam wczoraj na weselu mojej kuzynki- to jest powód xDD
Dobra, przejdźmy do aktu *-* Krótko mówiąc...
Można już zmieniać konia/ubranie jak jesteś na czyimś ranchu ;3 Wchodzisz w items lub naciskasz skrót klawiszowy (1-to skrót do zmieniania konia). 
UWAGA!
Twórcy gry chcą wprowadzić nowe wersje językowe. Zespół AO Polska się zgłosiły na tłumaczenie gry na j. polski. Jeśli programiści zgodzą się na to AO wkrótce będzie polska!! :D

Komentarze

  1. Moja reakcja jak to zobaczyłam - https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/5b/21/a8/5b21a83e7680227cd99834042eb5f918.jpg

    OdpowiedzUsuń
  2. Isa czy planujesz może spotkanie z widzami? :)
    Było by super ^^!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty