Sen czy wizja? Multiplayer blisko?

Hej! :D
Wybaczcie za nieaktywność na blogu, ale nie było pomysłów na posta...
Ok, ten post będzie trochę nietypowy. Dlaczego? Spójrzcie na tytuł...
Sen czy wizja? Multiplayer blisko?
Dlaczego tak nazwałam?! Wyobraźcie sobie, że..Czekajcie, opowiem to w formie krótkiego opowiadanka ^^
Pewnego wieczorka, po zjedzeniu kolacji poszłam czytać książkę. Tytuł nosił: Brisingr. Ciekawa książka! Przeczytałam parę rozdziałów i poszłam spać. Śniło mi się jak byłam przy komputerze. Dopiero co włączałam AO. Aż nagle na mojej farmie byli jacyś gracze. Była jakaś Kyra (z tego co pamiętam). Wszystko było takie realistyczne. Czyżby była aktu o multiplayer?, myślę sobie. Muszę dodać posta!! Juhu!! Cieszynka xD Aż nagle znika to wszystko. Siódma rano ;-; 
Oto moje story xD Dlaczego uznałam jako wizja? xD Ach, moja fantazja nie ma granic :') Wydaje mi się, że multiplayer jest blisko! W końcu ten sen, moje marzenie! :D A wy, jak uważacie? 
Dziś nie pojawi się HT, gdyż nie mam memów... I'm sorry!
Hmm... Coś miałam mówić... Ach tak! Słuchajcie...Postanowiłam, że co jakiś czas będę robiła zmiany tymczasowe. Możecie czasem to zauważyć, ale nie koniecznie tak od razu! Po prostu chcę upiększyć, unowocześnić bloga XD Gdy w końcu zadecyduję, że tak ma wyglądać, spytam was sie czy podoba się :D 
Musze lecieć, papa kochani! <3 Miłego grania!

Komentarze

  1. Ja mam dla cb mema i niedługo go wyślę. Też mi się tak wydaje, że jak jest tydzień przerwy od aktu, to coś większego wprowadzają.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty