Brak aktualizacji i dodatkowe informacje.

Witajcie kochani! Udało mi się wejść dzisiaj. Jak w temacie posta, nie ma aktualizacji. Więcej informacji na dole.
Drodzy Alicians!
Ze względu na ograniczenie czasowe, obecnie nie jesteśmy w stanie dostarczyć aktualizacji na bieżąco. Serwer będzie działać jak zwykle a rozwój gry będzie kontynuowały. Jak tylko nowe fukncje zrealizujemy upublikujemy aktualizację.
Dziękuję za zrozumienie i wsparcie.

No niestety trzeba czekać. Po 2 czy 3 godzinach Fumiko udało się porozmawiać z programatorem. Zatem więc posłuchajmy...
Udało mi się porozmawiać z programatorem po wielu tygodniach.
Mam dobre i złe wieści.
Z jednej strony jest on nadal zajęty i będzie dalej przez najbliższe miesiące. Biorąc pod wagę sytuację nie jest pewien czy jakieś funkcje multiplayer będą wprowadzone tego roku. Z drugiej strony, będzie się starał znaleźć czas na aktualizacje, teraz to jest po prostu nie możliwe bo podrózuje dużo. Następny fakt, że on pracuje to oznacza że serwer jest płacony (bardzo ważne)
Więc w zasadzie, możemy tylko czekać myślałam, że powinnam się podzielić ze wszystkimi tym co wiem więc każdy wie coś więcej o tym.

W życiu nic nie ma dobrego. Złe rzeczy raz na jakiś czas powinny, przecież na tym polega życie, co nie? Lepiej bądźmy cierpliwi! Intuicja mówi mi, że szykują coś baardzo ważnego i fajnego. A co o tym sądzicie?
A teraz też bardzo ważna informacja. Jeśli ktoś często czyta stronę na FB Alicia Online Polska i tam są dwie adminki: Shira i Fumiko.
UWAGA!!!
W grze często występują podróby i niektórzy wierzą w to. Fumiko nie jest ,,Fumikoo" na AO, a Shira nie jest ,,Shira666" czy ,,Shiro". Warto uważać! ;)
Dobranoc kochani! Jutro szkoła. Kto się cieszy? Ja nie! xD 


Komentarze

  1. mam pytanie jak rozmnożyc moje dwa konie ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robi się to za pomocą breedu. Niestety w tym roku (najprawdopodobniej) nie będzie tego, będzie w 2016 roku. Gdy to się pojawi będzie to wytłumaczone jak rozmnażać konie ;) Myślę że jasno wytłumaczone!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty