Aktualizacja

Przepraszam, że nie dałam w niedzielę postu ale zabrakło mi czasu i nie dałam rady. Ale już mam czas (trochę...). Ten post będzie tak na szybko. Gdyby nie pojawiło się postu ulubieńca to znaczy, że nie miałam czasu, bo nauka...
Leczenie koni.
Drodzy gracze!
Od dziś nasza gra staje się bardziej realistyczna. Podczas wyścigów mogą zdarzyć się wypadki kiedy Twój koń zderzy się, zaplącze w ruchu lub zrobi zły krok. Może to prowadzić do uszkodzenia ciała konia -a może to się zdarzyć każdemu koniu, nawet jeśli jedziesz bardzo ostrożnie, w większości zależy to od szczęścia konia. Szczęście konia jest wyświetlane w panelu informacyjnym konia jako czterolistna koniczyna która zmienia się cały czas. Jeśli Twój koń ma cztery zielone liście to prawdopodobieństwo zranienia jest bardzo niska.
Jeśli koń był ba rdzo nieszczęśliwy i zranił się, możesz użyć z sekcji "Treatment" (leczenie) w sklepie, gdzie możesz znaleźć wszystkie niezbędne przedmioty dla pomocy, dla twojego konia. Zwykłe urazy mogą prowadzić do poważniejszych konsekwencji, w związku z tym powinny być leczone jak najszybciej.
Poniższy przewodnik pomoże Ci:

Zwyczajnie zerwanie mięśni:
-Występuje podczas ślizgów
- Zmniejsza prędkość
- Zwiększa ryzyko poważniejszych zwichnięć mięśni
- Powinny być leczone "Muscle Relaxant" (rozluźnianie mięśni)
Poważne zerwanie mięśni
Występuje podczas ślizgów
- Zmniejsza prędkość
- Prawdopodobieństwo ślizgów, przyśpieszania jest zmniejszona do 50%
- Powinny być leczone "Cold Packs" (zimne okłady
Zwykła rana
- występuje podczas skoków
- zmniejsza prędkość
- zwiększa ryzyko zachorowania na poważniejsze rany
- powinny być leczone antybakteryjnym kremem
Poważna rana
- występują podczas skoków
- zmniejsza prędkość
- niezdolność do wykonywania ciągłych skoków
- powinny być leczone "Disinfecting Set" (zestaw dezynfekujący)
Zwykłe złamanie
- Występuje podczas szybownictwa (latania)
- Zmniejsza prędkość
- Zwiększa ryzyko na poważniejsze złamanie
- Powinny być leczone Temporary Splint (tymczasową szyną)
Poważne złamanie
- Występuje podczas szybownictwa (latania)
Zmniejsza prędkość
- Po upływie 3 sekund przy normalnej jeździe przyśpieszenie lub booster, prędkość konia spada o 5 km/h
- Powinny być traktowane Fixed Splint (stała szyna)
Z właściwą opieką Twój koń będzie czuł się dobrze i będzie gotowy do nowych wyścigów szybko.
Teraz gra jest realistyczna! :D

Komentarze

  1. Hej mam pytanie co do gry :) Da się rozmnażać konie ? Jesli tak to w jaki sposób ? Proszę o szybką odpowiedź :) (PS Super Blog ^^ )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha i czy da się grać ze swoimi koleżankami ?

      Usuń
    2. Na razie GTA jest w wersji beta. W przyszłości na pewno będzie można rozmnażać i spotykać się z przyjaciółmi. Breeding wymaga dużo większej pracy i potrzeba jeszcze kilku zachowań koni. Chodzi mi o interakcję między zwierzętami. Myślę, że już rozumiesz. :)

      Usuń
    3. Gra *
      Piszę na tel, więc tel mi przekręca xD I dziękuję, że podoba Ci się mój blog! :D

      Usuń
  2. Hej mam pytanie. Kiedy będzie można zdobywać cash?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego to nie wiem kiedy, ale wiem, że będzie można zdobywać w eventach.

      Usuń
  3. Hej, mam problem jak dodawać do gildi?
    Wiem że gracz musi być na ranczu, i że można też dodawać wpisując nazwę gracza, ale mi to niedziała bo pisze że jest offline, albo nie istnieje A WSZYSTKO JEST POPRAWNE.
    Jak byś mogła pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz być na ranchu online. Aby tam się dostać trzeba nacisnąć skrót 3> na samym początku jest Rancho Online> naciśnij to
      I już jesteś. Wtedy dopiero możesz dodać do gildii.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty